Meet and Code

Evenimentul online "RoboDANCE", organizat de Catedra de Informatică de la

Colegiul Național Mihai Eminescu Satu Mare, pe harta Meet and Code 2022

Evenimentul nostru "RoboDANCE" a câștigat o finanțare prin programul Meet and Code (https://meet-and-code.org/) susținut la nivel european de compania de software SAP. În România, programul este coordonat pentru cel de-al 6-lea an consecutiv de #AsociațiaTechsoup și susține evenimente de tehnologie și programare aliniate cu misiunea inițiativei Comisiei Europene: Europe Code Week. #meetandcode #codeEU #SAP4Good


Prin Asociația de Părinți a Elevilor de la Colegiul Național Mihai Eminescu Satu Mare, Catedra de Informatică, în parteneriat cu Centrul Județean de Excelență Satu Mare și cu Echipa de robotică Perpetuum Mobile, organizează evenimentul online RoboDANCE https://meet-and-code.org/ro/ro/event-show/8691 de pe platforma de programare și tehnologie Meet and Code, care promovează robotica și educația STEM. Este destinat elevilor pasionați de tehnologie. În cadrul întâlnirilor, elevii își vor perfecționa cunoștințele de robotică și își vor dezvolta creativitatea tehnologică.


Evenimentul este inedit deoarece elevii învață prin experienţa directă şi concretă, creativă.


În cadrul activităților, elevii își vor perfecționa cunoștințele de robotică și își vor dezvolta creativitatea tehnologică.

Parteneri: Centrul Județean de Excelență Satu Mare și echipa de robotică a Colegiului Național Mihai Eminescu Satu Mare, Perpetuum Mobile

Profesori coordonatori: Șandor Nicoleta, Durla Pașca Elenita, Vida Felicia


Participanților li se prezintă realizarea și programarea unui robot care poate realiza diverse mișcări, folosind Open Roberta si ARDUINO IDE. Prin combinarea acestora se crează o coregrafie de dans. Participanții vor avea la dispoziție o săptămână pentru a realiza și programa creativ, un robot dansator.

Obiective: înțelegerea noțiunilor specifice roboticii, atragerea copiilor spre domeniul IT, încurajarea elevilor să găsească soluții creative pentru a îmbunătății viața.

Participanți: elevi care au cunoștințe minime de robotică și programare. Evenimentul este inedit deoarece elevii învață prin experienţa directă şi concretă, creativă.

Înainte de spectacol

Dans, dans, dans...

ROBO

DANCE

Evenimentul online "ROBOSMART", organizat de Catedra de Informatică de la

Colegiul Național Mihai Eminescu Satu Mare, pe harta Meet and Code 2021

Evenimentul nostru "ROBOSMART" a câștigat o finanțare prin programul Meet and Code (https://meet-and-code.org/) susținut la nivel european de compania de software SAP. În România, programul este coordonat pentru cel de-al 5-lea an consecutiv de #AsociațiaTechsoup și susține evenimente online de tehnologie și programare aliniate cu misiunea inițiativei Comisiei Europene: Europe Code Week. #meetandcode #codeEU #SAP4Good

Prin Asociația de Părinți a Elevilor de la Colegiul Național Mihai Eminescu Satu Mare, Catedra de Informatică, în parteneriat cu Centrul Județean de Excelență Satu Mare și cu Echipa de robotică Perpetuum Mobile, organizează evenimentul online ROBOSMART https://www.meet-and-code.org/ro/ro/event-show/6796 de pe platforma de programare și tehnologie Meet and Code, care promovează robotica și educația STEM. Este destinat elevilor care doresc să realizeze proiecte creative în domeniul roboticii.


“Evenimentul online este finanțat cu ajutorul programului Meet and Code (https://www.meet-and-code.org/) susținut la nivel european de compania de software SAP. Meet and Code 2021 este coordonat de Haus des Stiftens gGmbH și rețeaua TechSoup Europe în 35 de țări europene și susține, pentru al 5-lea an consecutiv, evenimente de tehnologie și programare aliniate cu misiunea inițiativei Comisiei Europene: Europe Code Week.

În România, programul Meet and Code este coordonat de Asociația Techsoup. Din 2010, Asociația Techsoup (https://www.asociatiatechsoup.ro) creează și oferă resurse IT și experiențe de învățare a tehnologiei pentru organizații nonprofit, tineri și profesori. Asociația Techsoup este câștigătoare a premiului Digital Skills for Educationdin cadrul European Digital Skills Awards în 2017, competiție organizată de Comisia Europeană.”


Evenimentul este inedit deoarece elevii învață prin experienţa directă şi concretă, creativă.

În cadrul webinariilor, elevii își vor perfecționa cunoștințele de robotică și își vor dezvolta creativitatea tehnologică.

În spațiul de colaborare al Google Classroom, materialele vor fi disponibile pe fluxul cursului, întâlnirile on-line se vor face utilizând Google Meet.


Parteneri: Centrul Județean de Excelență Satu Mare și echipa de robotică a Colegiului Național Mihai Eminescu Satu Mare, Perpetuum Mobile


Vom prezenta realizarea și programarea unui robot cu utilitate casnică, folosind Open Roberta si ARDUINO IDE. Participanții vor avea la dispoziție două săptămâni pentru a realiza și programa creativ, un robot util în viața de zi cu zi.

Obiective: înțelegerea noțiunilor specifice roboticii, atragerea copiilor spre domeniul IT, încurajarea elevilor să găsească soluții creative pentru a îmbunătății viața.

Participanți: elevi care au cunoștințe minime de robotică și programare. Evenimentul este inedit deoarece elevii învață prin experienţa directă şi concretă, creativă.

Evenimentul online "Învăț și mă joc!", organizat de Catedra de Informatică de la

Colegiul Național Mihai Eminescu Satu Mare, pe harta Meet and Code 2020

#meetandcode #codeEU #SAP4Good #AsociatiaTechsoup

Prin Asociația de Părinți a Elevilor de la Colegiul Național Mihai Eminescu Satu Mare, Catedra de Informatică, în parteneriat cu Centrul Județean de Excelență Satu Mare și cu Echipa de robotică Perpetuum Mobile, organizează evenimentul online Învăț și mă joc! https://meet-and-code.org/ro/ro/event-show/5095 de pe platforma de programare și tehnologie Meet and Code, care promovează robotica și educația STEM și urmărește totodată dezvoltarea imaginației și sporirea încrederii elevilor în forțele proprii. Acesta se adresează elevilor cu vârste cuprinse între 11 și 15 ani inclusiv și se desfășoară în 16, 17 și 24 octombrie 2020.

Evenimentul online este finanțat cu ajutorul inițiativei Meet and Code (https://www.meet-and-code.org/) susținută la nivel european de compania de software SAP. Meet and Code 2020 este coordonată de Haus des Stiftens gGmbH și rețeaua TechSoup Europe în 35 de țări europene și susține, pentru al 4-lea an consecutiv, evenimente de tehnologie și programare aliniate cu misiunea Europe Code Week.


În România, inițiativa Meet and Code este coordonată de Asociația Techsoup. Din 2010, Asociația Techsoup (https://www.asociatiatechsoup.ro) creează și oferă resurse IT și experiențe de învățare a tehnologiei pentru organizații nonprofit, tineri și profesori. Asociația Techsoup este câștigătoare a premiului Digital Skills for Education din cadrul European Digital Skills Awards în 2017, competiție organizată de Comisia Europeană.

Evenimentul se adresează elevilor care nu au neapărat cunoștințe de robotică și programare, dar au curiozitatea să descopere aceste domenii. Specificul atelierelor constă în faptul că participanții învață jucându-se și rezolvă creativ o problemă a comunității.

Vor fi organizate webinarii în cadrul cărora elevi ai Colegiului, și foști elevi, actualmente studenți, membri ai Echipei de robotică Perpetuum Mobile, vor prezenta aplicații realizate în Arduino IDE și vor iniția participanții în tainele roboticii. Participanții vor avea apoi o săptămână la dispoziție ca să gândească sarcini pentru un robot care să vină în sprijinul comunității. În săptămâna respectivă, participanții la eveniment vor avea ca mentori membrii echipei Perpetuum Mobile. La finalul săptămânii elevii vor prezenta online roboțelul și sarcinile pe care acesta le poate îndeplini.

Evenimentul are ca obiective atragerea copiilor spre domeniul IT, încurajarea elevilor să rezolve o problemă specifică într-un mod creativ, provocându-i să inoveze, să caute soluții pentru o lume mai bună.

Comisia Europeană sprijină inițiativa Europe Code Week ca parte a strategiei sale pentru o piață unică digitală. În Planul de Acțiune pentru Educație Digitală, Comisia încurajează în special școlile să se alăture inițiativei, obiectivul fiind acela de a avea 50% din toate școlile europene implicate în promovarea digitalizării, până în anul 2020

Produse realizate de participanții la eveniment

Să ajutăm comunitatea!

MARISA

ROBOZAP

Press1

Robo_COv19

Robot pentru testare COVID

Funcționare pas cu pas a robotului

Variante de roboți care ajută comunitatea

Robot care ajută persoanele cu daltonism