Edu Arctic

Echipa Multitouchcnme  cercetează spațiile polare

 

Două proiecte ale Echipei Multitouchcnme s-au calificat în finala competiției internaționale EDU-ARCTIC, la care au participat elevi din 17 țări:

Coordonatori proiecte: 

Dintre echipele înscrise în competiție, au fost selectate 50, proiectele propuse fiind evaluate de către experții consorțiului care coordonează concursul, consorțiu format din șase parteneri, din Europa de Nord (Norvegia, Islanda și Insulele Feroe), Europa de Vest (Franța) și Europa Centrală (Polonia): Institutul de Geofizică al Academiei Poloneze de Științe; American Systems Ltd; Institutul Norvegian de Cercetare în Bioeconomie - NIBIO Svanhovd, Norvegia; Université de Versailles Saint-Quentin-en-Yvelines, Franța; Portal Arctic și Insulele Feroe. Concursul  stă sub patronajul  onorific al Ministerului  Științei și Învățământului Superior din Polonia. 

Obiectivul principal al EDU-ARCTIC este acela de a încuraja educația în domeniul științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii (STEM) în rândul elevilor cu vârste cuprinse între 13 și 20 ani. Scopul său este de a oferi un program educațional inovativ și atrăgător accesibil școlilor din  Europa.

Proiectul își propune, de asemenea, să stabilească legături puternice între comunitățile de cercetare și educație prin conectarea școlilor participante la proiect cu oamenii de știință de la stațiile de cercetare arctice și institutele de cercetare din Europa.

Elevii care participă la proiect vor avea o posibilitate unică de a cunoaște cariera științifică și de a afla mai multe despre diferite discipline de cercetare în timp ce învață să aplice metoda științifică și să învețe abilitățile esențiale de rezolvare a problemelor.

Premiul pus în joc constă într-o expediție de cercetare la stațiile polare din Insulele Feroe și Norvegia.

Felicitări, copii! Felicitări, echipei de proiecte! 

Chiar și calificarea în finala competiției este onorantă, certificând valoarea proiectelor propuse de Echipa Multitouchcnme, care promovează Transdisciplinaritatea experimentală.